Mednarodni grafični likovni center je od Mestne občine Ljubljana 9. maja leta 2017 dobil v upravljanje Švicarijo, ki predstavlja prostorsko razširitev in programski razvoj matične ustanove.

Prenovljena stavba je bila prizorišče 32. grafičnega bienala Ljubljana, Kriterij rojstva (16. 6.–29. 10. 2017), konec istega leta so se v umetniške ateljeje vselili prvi umetniki in umetnice. Z razstavnim projektom Švicarija: skupnost, umetnost in narava (8. 2. 2018–6. 1. 2019) smo zgodovino hiše prestavili v današnji čas in začrtali vodilo za njeno delovanje v prihodnosti: povezovati skupnost, umetnost in naravo.

Naša vizija temelji na razumevanju družbenozgodovinskih kontekstov, v katerih je Švicarija prevzemala različne vloge. V zgodovinski perspektivi se zarisuje kot prostor gostoljubja, sobivanja, izmenjav in sprememb. Z mislijo na potrebe sedanjega časa Švicarija te ideje in vrednote nadaljuje in razvija.

MGLC Švicarija tako postaja mednarodni rezidenčni center in podpora mobilnosti v kulturi, produkcijsko in ustvarjalno središče, center izmenjave znanja in model revitalizacije kulturne dediščine.

Mednarodni rezidenčni program, kulturno-umetniški program (razstave, dogodki, strokovna srečanja, kulturna vzgoja), umetniški ateljeji in izjemna kulturna dediščina s Spominskim ateljejem Stojana Batiča spodbujajo pretok znanja in izkušenj med ustvarjalci in obiskovalci.

Občinstvo nagovarjamo z novimi načini predstavljanja grafičnega medija in sodobne umetnosti v povezavi s skupnostjo in naravo. Umestitev stavbe v park Tivoli in pod vznožje Rožnika našim ambicijam in željam dodaja trajnosten in okoljevarstveni značaj.

MGLC Švicarija je hiša odprtih vrat – saj se na presečišču med Gradom Tivoli in Švicarijo tke novo ljubljansko kulturno, izobraževalno in družabno središče. V našo družbo vas vabimo od torka do nedelje, od 10. do 18. ure, in seveda v času dogodkov.

Dobrodošli!


Foto: Jaka Babnik. Arhiv MGLC.
 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Ob zaključku bienala

34. grafični bienale Ljubljana, Iskra Delta se je v nedeljo uspešno zaključil. V 72 dneh se je zvrstilo kar 22 dogodkov, podeljene so bile 4 nagrade, pri zamišljanju prihodnosti pa je sodelovalo 57 umetnikov in lepo število govorcev. Iskreno se zahvaljujemo vsem sodelujočim, kuratorjem, organizatorjem, podpornikom in obiskovalcem. 

Bienale, ki smo ga začeli snovati ravno ob začetku pandemije, je bil v izhodišču zamišljen kot produkcijska, predstavitvena in teoretska platforma medžanrskih ustvarjalcev generacije milenijcev in zoomarjev, ki si utirajo svoje lastne poti v podtalju kibernetskega sveta. Razcepitev realnosti in razpad linearne vzročne temporalnosti, ki ju prinašata internet in hiter tehnološki napredek, sta odprla možnost za prejemanje sporočil iz drugih svetov in časovnic, ki so jih umetniki, glasbeniki, kuratorji, pisci, oblikovalci in drugi agenti vpletali v misijo gradnje sveta, snovanja scenarijev prihodnosti in reimaginacije sedanjosti.  

 

Nascent: Časovni secesionizem, predstavitev projekta in zadnje maratonsko vodstvo

Nedelja, 21. novembra, ob 11.uri
Galerija TR3

Na zadnji bienalski dan se nam pridružite na predstavitvi projekta umetniškega dvojca Nascent z naslovom Časovni secesionizem. 
Predstavitvi bo sledilo zadnje maratonsko vodstvo s kuratorko Tjašo Pogačar in asistentko kuratorke Laro Mejač, ki bo obenem sklepni dogodek letošnjega bienala.

Več.


Foto: Klemen Ilovar. Arhiv MGLC.
 

Znani so nagrajenci 34. grafičnega bienala Ljubljana

Mednarodna žirija v sestavi Lovro Japundžić, Jen Kratochvil, Sam Lackey in Poka-Yio je odločila, da veliko nagrado 34. grafičnega bienala Ljubljana prejme Johannes Paul Raether
Podelila je tudi nagrado za raziskovalno rezidenco, prejel jo je Mario Mu, ki je obenem postal tudi prejemnik nagrade občinstva. Posebno omembo pa je žirija namenila kolektivu BCAA System.

Vsem nagrajencem 34. grafičnega bienala Ljubljana iskreno čestitamo!