Publikacije

MGLC se z založniško dejavnostjo ukvarja vse od prve razstave leta 1989 in izdaja različne publikacije, kataloge, monografije, zloženke. Spremljajo jih osebne, skupinske ali tudi gostujoče razstave, ki so v programu MGLC. Vsaki dve leti ob mednarodnem grafičnem bienalu pa izdajo tudi obsežnejši katalog. MGLC hrani kataloge vse od prvega grafičnega bienala leta 1955, skrbi zanje in jih tudi prodaja.

Slovenski katalog 30. grafičnega bienala  angleški katalog 30. grafičnega bienala

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Ta veseli dan kulture

Sobota, 3. december, MGLC Grad Tivoli in MGLC Švicarija
Vstop prost 

Ob rojstnem dnevu Franceta Prešerna tradicionalno odpiramo svoja vrata s pestrim dogajanjem za vse obiskovalce.
Program:
Vodena ogleda razstav Črtomir Frelih: Grafike in risbe. Štiri desetletja. in Natalija Juhart Brglez: Linije vsakdana (11.00–12.00, MGLC Grad Tivoli)
Odprti ateljeji (12.00–18.00, MGLC Švicarija)
Delavnice z gostujočo umetnico Qëndresë Deda, In from the Margins (12.00, 14.00 in 16.00, MGLC Švicarija)
Sejem Artish (11.00–18.00, MGLC Švicarija)

Vabljeni!


Foto: Katja Goljat. Arhiv MGLC.

Črtomir Frelih: Grafike in risbe. Štiri desetletja.

25. 10. 2022–12. 2. 2023
MGLC Grad Tivoli
Odprtje: torek, 25. oktobra 2022, ob 13. uri.

Približno sto za razstavo izbranih del razpenja umetnikov ustvarjalni lok čez obdobje štiridesetih let. Izbor zajema predvsem iz njegove grafične produkcije, v kateri prevladuje tehnika kolagrafije, dodana pa so tudi dela v akrilu, poslikana keramika in instalacija FoxBox.

Več.


Črtomir Frelih: Zares, 2021, globoki tisk, 48 x 34,5 cm

Natalija Juhart Brglez: Linije vsakdana

25. 10.–4. 12. 2022
MGLC Grad Tivoli
Odprtje: torek, 25. oktobra 2022, ob 13. uri.

Razstava Linije vsakdana predstavlja grafična dela, s katerimi avtorica Natalija Juhart Brglez spreminja prepoznavno in pričakovano podobo in razumevanje zgodovinsko uveljavljenega likovnega motiva mestne vedute. Preprost likovni jezik temelji na črtah, barvnih ploskvah, vnašanju namernih in nenamernih napak ter sproščenem razumevanju zrcalne risbe pri snovanju matrice. Z njim nam razkriva podobo mesta, ki ni zgolj posnetek dejanskega stanja, ampak se pred nami izrisuje kot življenjski prostor mnogih edinstvenih podrobnosti.

Več.


Foto: Gregor Gobec. Arhiv MGLC.