Študijski kabinet

Študijski kabinet je nastal zaradi vedno večjega zanimanja javnosti in kot dopolnilo študija. Namenjen je poglobljenemu raziskovanju umetniške publikacije, služi pa tudi za občasno razstavljanje zbirke.

V študijskem kabinetu obiskovalec lahko spozna knjige umetnikov avtorjev iz zbirke, kajti ta poleg grafik vsebuje tudi umetniške publikacije različnih žanrov, ki jih združuje reprodukcijska tehnika, od knjig umetnikov, umetniških časopisov, kulturnih revij do plakatov in nosilcev zvočne umetnosti ter teoretske literature. V zbirki MGLC je tako že več kot 4000 del. 

Za listanje so na voljo umetniški časopisi oziroma kulturne revije Viks, večina izdaj hibridnega časopisa Point d'Ironie, Gorgona, SMS, 0 TO 9 in Pist Prota. V zbirki so tudi plakati in obvestila skupine FV (donacija Nevena Korde), arhiv Državice Ptičjestrašilne (donacija Milene Kosec), obsežen arhiv o dogajanju na zagrebški umetniški sceni od sedemdesetih do devetdesetih let prejšnjega stoletja, popoln arhiv samozaložbe Remorquer Bernarda Villersa ter zbirka avtorskih časopisnih projektov museum in progress iz časnika Der Standard.

Ogled zbirke oziroma študij v kabinetu je možen po vnaprejšnjem dogovoru. 

Ogled zbirke in študij

Od ponedeljka do petka, 9.00–15.00

Podrobnejše informacije: mag. Breda Škrjanec, (0)1 241 38 05, breda.skrjanec@mglc-lj.si

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Ob zaključku bienala

34. grafični bienale Ljubljana, Iskra Delta se je v nedeljo uspešno zaključil. V 72 dneh se je zvrstilo kar 22 dogodkov, podeljene so bile 4 nagrade, pri zamišljanju prihodnosti pa je sodelovalo 57 umetnikov in lepo število govorcev. Iskreno se zahvaljujemo vsem sodelujočim, kuratorjem, organizatorjem, podpornikom in obiskovalcem. 

Bienale, ki smo ga začeli snovati ravno ob začetku pandemije, je bil v izhodišču zamišljen kot produkcijska, predstavitvena in teoretska platforma medžanrskih ustvarjalcev generacije milenijcev in zoomarjev, ki si utirajo svoje lastne poti v podtalju kibernetskega sveta. Razcepitev realnosti in razpad linearne vzročne temporalnosti, ki ju prinašata internet in hiter tehnološki napredek, sta odprla možnost za prejemanje sporočil iz drugih svetov in časovnic, ki so jih umetniki, glasbeniki, kuratorji, pisci, oblikovalci in drugi agenti vpletali v misijo gradnje sveta, snovanja scenarijev prihodnosti in reimaginacije sedanjosti.  

 

Nascent: Časovni secesionizem, predstavitev projekta in zadnje maratonsko vodstvo

Nedelja, 21. novembra, ob 11.uri
Galerija TR3

Na zadnji bienalski dan se nam pridružite na predstavitvi projekta umetniškega dvojca Nascent z naslovom Časovni secesionizem. 
Predstavitvi bo sledilo zadnje maratonsko vodstvo s kuratorko Tjašo Pogačar in asistentko kuratorke Laro Mejač, ki bo obenem sklepni dogodek letošnjega bienala.

Več.


Foto: Klemen Ilovar. Arhiv MGLC.
 

Znani so nagrajenci 34. grafičnega bienala Ljubljana

Mednarodna žirija v sestavi Lovro Japundžić, Jen Kratochvil, Sam Lackey in Poka-Yio je odločila, da veliko nagrado 34. grafičnega bienala Ljubljana prejme Johannes Paul Raether
Podelila je tudi nagrado za raziskovalno rezidenco, prejel jo je Mario Mu, ki je obenem postal tudi prejemnik nagrade občinstva. Posebno omembo pa je žirija namenila kolektivu BCAA System.

Vsem nagrajencem 34. grafičnega bienala Ljubljana iskreno čestitamo!