Nisem sama

Skupina Oloop v sodelovanju z MGLC
v soustvarjanju s priseljenimi ženskami

S participacijo javnosti in skupine priseljenih žensk skupina Oloop ustvarja ročno vezene avtoportrete – tekstilne različice novodobnih selfijev, pod skupnim naslovom Nisem sama.

Izkušnja izolacije v času širjenja korone je potrdila, da ljudje za ohranjanje psihične dobrobiti potrebujemo občutek povezanosti, pripadanje skupnosti in smiselne kreativne aktivnosti, ki krepijo notranji mir, osrediščenost in prizemljenost, občutek nadzora in psihično odpornost, obenem pa ponujajo prostor refleksije – o sebi, svetu in drugih. Priseljenci dobro poznajo občutke izolacije in osamljenosti. Tekstilno ustvarjanje v projektu služi kot orodje povezovanja, izmenjave, pripadanja in sporazumevanja pa tudi kot orodje mobilizacije, motivacije in spodbujanja proaktivnega delovanja participantk.

Simbolično vsebino, ki zaznamuje projekt, nosi avtoportret. Z izdelovanjem svojega portreta partcipantke pripovedujejo zgodbo o sebi. Barve, iz katerih bo avtoportret izdelan, simbolizirajo pomembne dogodke, ki so posameznico zaznamovali in ji pomagali v rasti in razvoju. Ustvarjanje avtoportreta tako postane intimen, oseben dogodek, ker pa se dogaja v skupini, je tudi skupno umetniško dejanje; iz občutka osamljenosti in ločenosti se premaknemo v občutek povezanosti in pripadnosti ter se zavemo, da ”nismo sami”.


Projekt  Nisem sama je del projekta Aktivni odnosi II, ki ga vodi Društvo Odnos s partnerjem Zavodom Oloop. Finančno so ga podprli: Evropski socialni sklad in Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnost.
V MGLC projekt obsega oglede, delavnice, parcipatorne dogodke, kratek film in zaključni razstavni dogodek.

V kratkem filmu Nisem sama spoznamo ganljivo in navdihujočo zgodbo Azadeh Hashemzadeh, iranske umetnice. Film je delo produkcijske hiše TENT Film, režiser je Ciril Jazbec, direktor fotografije Sašo Štih in montažer Angelo Raaijmakers.

Razstavo so finančno podprli: Evropski socialni sklad, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter JSKD. 

 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Ob zaključku bienala

34. grafični bienale Ljubljana, Iskra Delta se je v nedeljo uspešno zaključil. V 72 dneh se je zvrstilo kar 22 dogodkov, podeljene so bile 4 nagrade, pri zamišljanju prihodnosti pa je sodelovalo 57 umetnikov in lepo število govorcev. Iskreno se zahvaljujemo vsem sodelujočim, kuratorjem, organizatorjem, podpornikom in obiskovalcem. 

Bienale, ki smo ga začeli snovati ravno ob začetku pandemije, je bil v izhodišču zamišljen kot produkcijska, predstavitvena in teoretska platforma medžanrskih ustvarjalcev generacije milenijcev in zoomarjev, ki si utirajo svoje lastne poti v podtalju kibernetskega sveta. Razcepitev realnosti in razpad linearne vzročne temporalnosti, ki ju prinašata internet in hiter tehnološki napredek, sta odprla možnost za prejemanje sporočil iz drugih svetov in časovnic, ki so jih umetniki, glasbeniki, kuratorji, pisci, oblikovalci in drugi agenti vpletali v misijo gradnje sveta, snovanja scenarijev prihodnosti in reimaginacije sedanjosti.  

 

Nascent: Časovni secesionizem, predstavitev projekta in zadnje maratonsko vodstvo

Nedelja, 21. novembra, ob 11.uri
Galerija TR3

Na zadnji bienalski dan se nam pridružite na predstavitvi projekta umetniškega dvojca Nascent z naslovom Časovni secesionizem. 
Predstavitvi bo sledilo zadnje maratonsko vodstvo s kuratorko Tjašo Pogačar in asistentko kuratorke Laro Mejač, ki bo obenem sklepni dogodek letošnjega bienala.

Več.


Foto: Klemen Ilovar. Arhiv MGLC.
 

Znani so nagrajenci 34. grafičnega bienala Ljubljana

Mednarodna žirija v sestavi Lovro Japundžić, Jen Kratochvil, Sam Lackey in Poka-Yio je odločila, da veliko nagrado 34. grafičnega bienala Ljubljana prejme Johannes Paul Raether
Podelila je tudi nagrado za raziskovalno rezidenco, prejel jo je Mario Mu, ki je obenem postal tudi prejemnik nagrade občinstva. Posebno omembo pa je žirija namenila kolektivu BCAA System.

Vsem nagrajencem 34. grafičnega bienala Ljubljana iskreno čestitamo!