sobota, 19. maj, 10.00–20.00, Ustvarjalni center Švicarija, park Tivoli, brezplačno

Kliknite za podrobno predstavitev 

Kako so se nekoč oblačili, kako so se nosili, kaj so govorili in kaj so počeli?
Ljubljanska promenada, Tivoli in Švicarija nekoč in danes! Promenadni družinski festival sestavljajo dve celodnevni delavnici in zaključek v obliki pripovedovanja zgodb. Namenjamo ga otrokom, družinam, vsem generacijam!

Ustvarjalni delavnici, na katerih raziskujemo družabno zgodovino Švicarije, 10.00–17.00

Promenada kot nekoč
Scenografska delavnica, na kateri izdelujemo mini scene – kulise nekdanjega promenadnega življenja v Tivoliju.
Koncept: Samo Lapajne, akademski slikar, scenograf in kostumograf.

 Videti in se postaviti na ogled

Izdelujemo večja slikarska dela in jih umestimo v prostor.
Koncept: Ana Sluga, uporabnica ateljeja v Ustvarjalnem centru Švicarija,
slikarka, fotografinja in videastka.

Zaključni dogodek dneva ob 18.00

Glasovi Tivolija, pripovedovanje resničnih zgodb o Švicariji
Tivoli je poln zgodb, tiste najbolj divje in sočne poznajo le drevesa, in vi jih ne izveste nikdar. A nekaj je ostalo zapisanih, nekaj povedanih in o nekaterih se šušlja. Izbrskali smo nekaj posebnih o obnovljeni Švicariji. Avtorsko jih bodo interpretirali pripovedovalci in glasbeniki, ki jih marsikdo pozna z valov Radia Študent ter z zgoščenk Za 2 groša fantazije.

Pripovedujejo: Ciril Horjak - dr. Horowitz, Boštjan Napotnik - Napo, Katja Preša, Srečko Meh in Ana Ličina. Glasba: Andrej Fon.

 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Napovedujemo novo razstavo

Nataša Berk: 1. neomejena razstava

2. 4.–19. 5. 2019

odprtje:
torek, 2. april, ob 19. uri
Švicarija

Razstava je del celoletnega programa Švicarije z motom skupnost, umetnost in narava, ki se v letu 2019 osredotoča na analizo stanja neodvisnega novinarstva ter na pravico javnosti do obveščenosti. Sodelujoči avtorji preizprašujejo kredibilnost podob in njihovih pomenov v času prenasičenosti z vizualnimi impulzi in analizirajo dvoumnost medijskih sporočil na svetovnem spletu.

Prostorska intervencija Nataše Berk in skupine umetnikov v Švicariji prikazuje njihovo raznovrstno vizualno produkcijo, ki se običajno pojavlja v virtualnem prostoru svetovnega spleta in na družbenih omrežjih. Tokrat pa se seli v fizični prostor. Skupaj raziskujejo fenomenologijo podobe v javnosti in njen vpliv na dojemanje stvarnosti ter na ironičen način naslavljajo normative reklamne industrije, tendencioznost množičnih medijev, voajerizem in družbene konvencije posameznikove pojavnosti. V sklopu razstave so tako predstavljena dela, ki se posvečajo razmisleku o naravi podobe v vsakdanjem življenju. Fotografije, videi, objekti in kolaži odpirajo vprašanja razumevanja vizualne kulture v obdobju, ko je javni prostor nasičen z vsebinami in podobami, ter vprašanja o manipulativnosti podobe in ambivalentnosti njenih pomenov.

Kustos: Miha Colner


Foto: Nataša Berk.

PRVO VODSTVO PO RAZSTAVI

JUTRI

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

torek, 26. marec, ob 17. uri
v slovenskem jeziku in ob 17.30
v angleškem jeziku

Vstopnina za razstavo, vodstvo je brezplačno
Vodi muzejski informator Gregor Dražil.

Prijazno vabljeni!

ODPRTJE RAZSTAVE

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in 
Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

odprtje
petek, 22. marec, ob 18. uri

22. 3.–19. 5. 2019

Razstava je sestavljena iz dveh delov, prvi z naslovom Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih je posvečen japonski grafiki sedemdesetih let in je nastal v organizaciji Japonske fundacije, drugi, dokumentarni, pa je naslovljen Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja in ga je pripravil Mednarodni grafični likovni center.

Potujoča razstava Fotografske podobe in materialnost z izborom najreprezentativnejših avtorjev predstavlja smernice v japonski grafiki sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ko je bilo zlato obdobje grafičnega medija na Japonskem. Kustos razstave Kyoji Takizawa je izbral atraktivne avtorje, ki so bili večkrat nagrajeni v mednarodnem prostoru in tvorijo jedro modernistične in avantgardne scene sedemdesetih let.

Dokumentarna razstava Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja pa osvetljuje enega od mnogih družbeno-umetnostnih poglavij, povezanih z zgodovino ljubljanskega grafičnega bienala. Z izborom likovnega, arhivskega, fotografskega in drugega gradiva poskuša prikazati komunikacijo med geografsko in politično oddaljenima državama v sklopu ambiciozne mednarodne likovne prireditve, kot je Grafični bienale Ljubljana. Avtorja razstave sta Nevenka Šivavec in Gregor Dražil.

Razstavo v maju spremlja istoimenski mednarodni simpozij.

Oblikovanje razstave: Ivian Kan Mujezinović in Mina Fina.


Tetsuya Noda: Dnevnik, 11. september '68 (lesorez in sitotisk).