Ni amos! / SKUPNOST, NARAVA, UMETNOST*

Eksperimentalni laboratorij performansa, hepeninga in popularne kulture

 

Če ne delamo umetnosti za vse, je ne bomo delali.
Umetnost je fajt.
Delamo iz sebe, za druge.
Ne moremo biti bolj pametni od sebe.
Drugi štejejo.

Skupaj bomo spoznavali zgodovino in sedanjost Ustvarjalnega centra Švicarije.
Skupaj bomo ustvarili njeno prihodnost oziroma eno od njenih prihodnosti.
Skupaj bomo raziskovali performativne možnosti in zmožnosti, ki se nam sredi Tivolija ponujajo. Skupaj bomo ustvarili dogodek in ga ponudili javnosti.

Z vso odgovornostjo in veseljem.

Program
•Prvo uvodno srečanje: petek, 15.  6., 16.00–17.30
•Drugo uvodno srečanje: petek, 7. 9., 16.00–17.30
•Delavnice:
sobota, 6. 10., 11.00–16.00
nedelja, 7. 10., 11.00–16.00
sobota, 27. 10., 11.00–16.00
sobota, 28. 10., 11.00–16.00

•Javna predstavitev: sobota, 17. 11. 2018

Mentor: Uroš Kaurin

Uroš Kaurin je diplomirani dramski igralec. V slovenskem gledališkem in plesnem prostoru se je začel udejstvovati že kot študent in še vedno deluje na neinstitucionalni sceni (Via Negativa, KUD Moment). Najširše občinstvo se ga spomni iz mladinske uspešnice Gremo mi po svoje. Kljub mladosti in razmeroma kratkemu stažu v Slovenskem mladinskem gledališču je njegov oder že neizbrisno zaznamoval s sodelovanjem v predstavah Razredni sovražnik (Re-/-de/-konstrukciji), Dantonova smrt, Pohujšanju v dolini šentflorjanski, Preklet naj bo izdajalec svoje domovine!

Program je namenjen starejšim od 15 let (prednost imetniki KUL abonmaja),
udeležba je brezplačna.

Za sodelovanje se do zapolnitve mest prijavite na petra.derganc@mglc-lj.si

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Ni amos v esperantu pomeni Mi bomo ljubili. Med mnogimi drugimi so se tudi esperantisti družili v Švicariji. Program Ni amos je del izobraževalnega programa (zasnova: Lili Šturm) in del projekta Švicarija: skupnost, umetnost in narava (avtorica: Yasmín Martín Vodopivec).

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Napovedujemo novo razstavo

Nataša Berk: 1. neomejena razstava

2. 4.–19. 5. 2019

odprtje:
torek, 2. april, ob 19. uri
Švicarija

Razstava je del celoletnega programa Švicarije z motom skupnost, umetnost in narava, ki se v letu 2019 osredotoča na analizo stanja neodvisnega novinarstva ter na pravico javnosti do obveščenosti. Sodelujoči avtorji preizprašujejo kredibilnost podob in njihovih pomenov v času prenasičenosti z vizualnimi impulzi in analizirajo dvoumnost medijskih sporočil na svetovnem spletu.

Prostorska intervencija Nataše Berk in skupine umetnikov v Švicariji prikazuje njihovo raznovrstno vizualno produkcijo, ki se običajno pojavlja v virtualnem prostoru svetovnega spleta in na družbenih omrežjih. Tokrat pa se seli v fizični prostor. Skupaj raziskujejo fenomenologijo podobe v javnosti in njen vpliv na dojemanje stvarnosti ter na ironičen način naslavljajo normative reklamne industrije, tendencioznost množičnih medijev, voajerizem in družbene konvencije posameznikove pojavnosti. V sklopu razstave so tako predstavljena dela, ki se posvečajo razmisleku o naravi podobe v vsakdanjem življenju. Fotografije, videi, objekti in kolaži odpirajo vprašanja razumevanja vizualne kulture v obdobju, ko je javni prostor nasičen z vsebinami in podobami, ter vprašanja o manipulativnosti podobe in ambivalentnosti njenih pomenov.

Kustos: Miha Colner


Foto: Nataša Berk.

PRVO VODSTVO PO RAZSTAVI

JUTRI

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

torek, 26. marec, ob 17. uri
v slovenskem jeziku in ob 17.30
v angleškem jeziku

Vstopnina za razstavo, vodstvo je brezplačno
Vodi muzejski informator Gregor Dražil.

Prijazno vabljeni!

ODPRTJE RAZSTAVE

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in 
Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

odprtje
petek, 22. marec, ob 18. uri

22. 3.–19. 5. 2019

Razstava je sestavljena iz dveh delov, prvi z naslovom Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih je posvečen japonski grafiki sedemdesetih let in je nastal v organizaciji Japonske fundacije, drugi, dokumentarni, pa je naslovljen Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja in ga je pripravil Mednarodni grafični likovni center.

Potujoča razstava Fotografske podobe in materialnost z izborom najreprezentativnejših avtorjev predstavlja smernice v japonski grafiki sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ko je bilo zlato obdobje grafičnega medija na Japonskem. Kustos razstave Kyoji Takizawa je izbral atraktivne avtorje, ki so bili večkrat nagrajeni v mednarodnem prostoru in tvorijo jedro modernistične in avantgardne scene sedemdesetih let.

Dokumentarna razstava Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja pa osvetljuje enega od mnogih družbeno-umetnostnih poglavij, povezanih z zgodovino ljubljanskega grafičnega bienala. Z izborom likovnega, arhivskega, fotografskega in drugega gradiva poskuša prikazati komunikacijo med geografsko in politično oddaljenima državama v sklopu ambiciozne mednarodne likovne prireditve, kot je Grafični bienale Ljubljana. Avtorja razstave sta Nevenka Šivavec in Gregor Dražil.

Razstavo v maju spremlja istoimenski mednarodni simpozij.

Oblikovanje razstave: Ivian Kan Mujezinović in Mina Fina.


Tetsuya Noda: Dnevnik, 11. september '68 (lesorez in sitotisk).