Direktorica
Nevenka Šivavec
+386 (0)1 241 38 00, nevenka.sivavec@mglc-lj.si

Pomočnica direktorice
Yasmín Martín Vodopivec
+386 (0)1 241 38 03, yasmin.vodopivec@mglc-lj.si 

Kustosi
mag. Breda Škrjanec, muzejska svetnica, študijski kabinet
+386 (0)1 241 38 05, breda.skrjanec@mglc-lj.si

Lili Šturm, muzejska svetovalka, javni in pedagoški programi 
+386 (0)1 241 38 18, lili.sturm@mglc-lj.si

Božidar Zrinski, kustos razstav
+386 (0)1 241 38 04, bozidar.zrinski@mglc-lj.si

mag. Boge Dimovski, kustos, muzejski svetnik, konservator, restavrator
+386 (0)1 241 38 13, boge.dimovski@mglc-lj.si

Karla Železnik, kustodinja dokumentalistka, stiki z javnostmi
+386 (0)1 241 38 09, karla.zeleznik@mglc-lj.si

Miha Colner, kustos
+386 30 708 469, miha.colner@mglc-lj.si

Ekipa MGLC
Gregor Dražil, muzejski informator
+386 (0)1 241 38 19, gregor.drazil@mglc-lj.si

Petra Derganc, asistentka pri pedagoškem programu,
386 (0)1 241 38 18, petra.derganc@mglc-lj.si

Alenka Mikuž, administrativna referentka
+386 (0)1 241 38 02, alenka.mikuz@mglc-lj.si

Monika Jerič, trženje
+386 (0)1 241 38 08, marketing@mglc-lj.si

Admir Ganić, Grafični atelje (globoki tisk, sitotisk in litografija)
+386 (0)1 241 38 15, admir.ganic@mglc-lj.si

Boštjan Vidmar, vzdrževalec
+386 (0)40 867 734, tehnika@mglc-lj.si

Splošne informacije
+386 (0)1 241 38 00, info@mglc-lj.si

 

 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Napovedujemo novo razstavo

Nataša Berk: 1. neomejena razstava

2. 4.–19. 5. 2019

odprtje:
torek, 2. april, ob 19. uri
Švicarija

Razstava je del celoletnega programa Švicarije z motom skupnost, umetnost in narava, ki se v letu 2019 osredotoča na analizo stanja neodvisnega novinarstva ter na pravico javnosti do obveščenosti. Sodelujoči avtorji preizprašujejo kredibilnost podob in njihovih pomenov v času prenasičenosti z vizualnimi impulzi in analizirajo dvoumnost medijskih sporočil na svetovnem spletu.

Prostorska intervencija Nataše Berk in skupine umetnikov v Švicariji prikazuje njihovo raznovrstno vizualno produkcijo, ki se običajno pojavlja v virtualnem prostoru svetovnega spleta in na družbenih omrežjih. Tokrat pa se seli v fizični prostor. Skupaj raziskujejo fenomenologijo podobe v javnosti in njen vpliv na dojemanje stvarnosti ter na ironičen način naslavljajo normative reklamne industrije, tendencioznost množičnih medijev, voajerizem in družbene konvencije posameznikove pojavnosti. V sklopu razstave so tako predstavljena dela, ki se posvečajo razmisleku o naravi podobe v vsakdanjem življenju. Fotografije, videi, objekti in kolaži odpirajo vprašanja razumevanja vizualne kulture v obdobju, ko je javni prostor nasičen z vsebinami in podobami, ter vprašanja o manipulativnosti podobe in ambivalentnosti njenih pomenov.

Kustos: Miha Colner


Foto: Nataša Berk.

PRVO VODSTVO PO RAZSTAVI

JUTRI

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

torek, 26. marec, ob 17. uri
v slovenskem jeziku in ob 17.30
v angleškem jeziku

Vstopnina za razstavo, vodstvo je brezplačno
Vodi muzejski informator Gregor Dražil.

Prijazno vabljeni!

ODPRTJE RAZSTAVE

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in 
Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

odprtje
petek, 22. marec, ob 18. uri

22. 3.–19. 5. 2019

Razstava je sestavljena iz dveh delov, prvi z naslovom Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih je posvečen japonski grafiki sedemdesetih let in je nastal v organizaciji Japonske fundacije, drugi, dokumentarni, pa je naslovljen Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja in ga je pripravil Mednarodni grafični likovni center.

Potujoča razstava Fotografske podobe in materialnost z izborom najreprezentativnejših avtorjev predstavlja smernice v japonski grafiki sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ko je bilo zlato obdobje grafičnega medija na Japonskem. Kustos razstave Kyoji Takizawa je izbral atraktivne avtorje, ki so bili večkrat nagrajeni v mednarodnem prostoru in tvorijo jedro modernistične in avantgardne scene sedemdesetih let.

Dokumentarna razstava Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja pa osvetljuje enega od mnogih družbeno-umetnostnih poglavij, povezanih z zgodovino ljubljanskega grafičnega bienala. Z izborom likovnega, arhivskega, fotografskega in drugega gradiva poskuša prikazati komunikacijo med geografsko in politično oddaljenima državama v sklopu ambiciozne mednarodne likovne prireditve, kot je Grafični bienale Ljubljana. Avtorja razstave sta Nevenka Šivavec in Gregor Dražil.

Razstavo v maju spremlja istoimenski mednarodni simpozij.

Oblikovanje razstave: Ivian Kan Mujezinović in Mina Fina.


Tetsuya Noda: Dnevnik, 11. september '68 (lesorez in sitotisk).