ZANIMA NAS VAŠE MNENJE – EVROPSKA PRESTOLNICA KULTURE EPK 2025

javno srečanje v MGLC – Mednarodni grafični likovni center.
Skupaj bomo v pogovoru ugotavljali naša pričakovanja in želje v zvezi z naslovom EPK 2025.

sreda, 20. februar, ob 16. uri, Predavalnica MGLC (pritličje)

Mestna uprava MOL je začela intenzivne priprave na kandidaturo za naslov EPK 2025. Ljubljana razume projekt EPK 2025 kot projekt vseh prebivalk in prebivalcev Ljubljane, zato želimo tudi v neposrednem stiku z vami slišati vaše mnenje, predloge in pobude. Postopek kandidature je dvofazen in bo trajal predvidoma do konca leta 2020 (prva faza predvidoma do konca januarja 2020 in druga do konca 2020). V prvi polovici leta 2019 je namen opraviti vrsto pogovorov s prebivalkami in prebivalci Ljubljane, in sicer v njihovih lokalnih okoljih. Srečanja z meščani in meščankami potekajo v obliki odprtih pogovorov.

Izhodiščna vprašanja, o katerih želimo slišati vaše mnenje, pa so:

• Kako razumete naslov EPK v odnosu do razvoja Ljubljane?
• Kako se lahko vaše lokalno okolje aktivno vključi v projekt EPK 2025?
• Katere kulturne dogodke bi si najraje želeli ogledati leta 2025?
• Kako lahko javne in nevladne kulturne organizacije prispevajo k reševanju problemov, s katerimi se soočajo mladi, starejši in druge ranljive skupine?
• Katere kulturne vsebine najbolj pogrešate v svojem lokalnem okolju?
• Kako ste zadovoljni s programom kulturnih ustanov, ki jih obiskujete?
• Ali bi si želeli več kulturnih dogodkov na odprtem v svojem lokalnem okolju? Če ja, katere?
• Ali bi si želeli več umetniških intervencij v svojem lokalnem okolju (npr. spomenikov, začasnih ali trajnih umetniških instalacij in podobno)?
• Kakšen je vaš odnos do grafitov in drugih subkultur?
• Ali ste se pripravljeni tudi osebno vključiti v projekte EPK?

Cilj srečanja je ugotoviti pričakovanja in želje v zvezi z naslovom EPK 2025 kakor tudi kulturne potrebe ljudi v njihovem primarnem lokalnem okolju. Udeleženci srečanj bodo lahko svoje mnenje, pobude in predloge v zvezi s kandidaturo MOL za naslov EPK 2025 poslali tudi na elektronski naslov: EPK2025@ljubljana.si.

Prijazno vabljeni!

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Napovedujemo novo razstavo

Nataša Berk: 1. neomejena razstava

2. 4.–19. 5. 2019

odprtje:
torek, 2. april, ob 19. uri
Švicarija

Razstava je del celoletnega programa Švicarije z motom skupnost, umetnost in narava, ki se v letu 2019 osredotoča na analizo stanja neodvisnega novinarstva ter na pravico javnosti do obveščenosti. Sodelujoči avtorji preizprašujejo kredibilnost podob in njihovih pomenov v času prenasičenosti z vizualnimi impulzi in analizirajo dvoumnost medijskih sporočil na svetovnem spletu.

Prostorska intervencija Nataše Berk in skupine umetnikov v Švicariji prikazuje njihovo raznovrstno vizualno produkcijo, ki se običajno pojavlja v virtualnem prostoru svetovnega spleta in na družbenih omrežjih. Tokrat pa se seli v fizični prostor. Skupaj raziskujejo fenomenologijo podobe v javnosti in njen vpliv na dojemanje stvarnosti ter na ironičen način naslavljajo normative reklamne industrije, tendencioznost množičnih medijev, voajerizem in družbene konvencije posameznikove pojavnosti. V sklopu razstave so tako predstavljena dela, ki se posvečajo razmisleku o naravi podobe v vsakdanjem življenju. Fotografije, videi, objekti in kolaži odpirajo vprašanja razumevanja vizualne kulture v obdobju, ko je javni prostor nasičen z vsebinami in podobami, ter vprašanja o manipulativnosti podobe in ambivalentnosti njenih pomenov.

Kustos: Miha Colner


Foto: Nataša Berk.

PRVO VODSTVO PO RAZSTAVI

JUTRI

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

torek, 26. marec, ob 17. uri
v slovenskem jeziku in ob 17.30
v angleškem jeziku

Vstopnina za razstavo, vodstvo je brezplačno
Vodi muzejski informator Gregor Dražil.

Prijazno vabljeni!

ODPRTJE RAZSTAVE

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in 
Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

odprtje
petek, 22. marec, ob 18. uri

22. 3.–19. 5. 2019

Razstava je sestavljena iz dveh delov, prvi z naslovom Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih je posvečen japonski grafiki sedemdesetih let in je nastal v organizaciji Japonske fundacije, drugi, dokumentarni, pa je naslovljen Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja in ga je pripravil Mednarodni grafični likovni center.

Potujoča razstava Fotografske podobe in materialnost z izborom najreprezentativnejših avtorjev predstavlja smernice v japonski grafiki sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ko je bilo zlato obdobje grafičnega medija na Japonskem. Kustos razstave Kyoji Takizawa je izbral atraktivne avtorje, ki so bili večkrat nagrajeni v mednarodnem prostoru in tvorijo jedro modernistične in avantgardne scene sedemdesetih let.

Dokumentarna razstava Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja pa osvetljuje enega od mnogih družbeno-umetnostnih poglavij, povezanih z zgodovino ljubljanskega grafičnega bienala. Z izborom likovnega, arhivskega, fotografskega in drugega gradiva poskuša prikazati komunikacijo med geografsko in politično oddaljenima državama v sklopu ambiciozne mednarodne likovne prireditve, kot je Grafični bienale Ljubljana. Avtorja razstave sta Nevenka Šivavec in Gregor Dražil.

Razstavo v maju spremlja istoimenski mednarodni simpozij.

Oblikovanje razstave: Ivian Kan Mujezinović in Mina Fina.


Tetsuya Noda: Dnevnik, 11. september '68 (lesorez in sitotisk).