FORMA MGLC je temeljil na uporabi novih tehnologij, družbenih medijev in inovativnih pristopov v kulturnih ustanovah. Mladim, specializiranim za področje kulture, je program omogočil, da so svoj poklicni profil usmerili k specifičnim znanjem in da so se seznanili z uporabo novih medijev, hkrati pa pridobili znanja o vse bolj iskanih novih poklicnih profilih: koordinator spletne skupnosti in koordinator digitalnih vsebin. 
Program FORMA MGLC je bil namenjen mladim in ga je financiralo špansko ministrstvo za delo in socialno varnost.

V programu, ki je potekal od 23. marca 2015 do 23. junija 2015, so sodelovali mladi Španci različnih profilov. Ključni cilj programa je bil, da smo jim skozi uporabo novih pristopov, pri katerih se cenijo ustvarjalni talent, sposobnost prenosa znanj v prakso in inovativnost, omogočimo lažjo vključitev na trg dela. Naslednjo izvedbo programa načrtujemo v prvi polovici leta 2016. 

Program FORMA MGLC je bil razdeljen v več sklopov, ključno pa je bilo najti dobre prakse za vključitev novih profilov, povezanih z internetom in uporabo novih tehnologij v kulturnih ustanovah. V okviru projekta je bila vzpostavljena izobraževalna platforma in promocija samega projekta Forma MGLC skozi različne kanale. Zainteresirano javnost smo vabili na izobraževalna predavanja in simpoziji v okviru programa.

Vsebina programa FORMA MGLC:

Novi profesionalni profili: Udeleženci so se seznanili z delovnim okoljem muzeja ter načinom uporabe novih medijev v Mednarodnem grafičnem likvnem centru. Spoznali so, da se zaradi uporabe novih medijev spreminja tudi pozicija MGLC v globalni komunikaciji, prenosu informacij in razumevanju kulture.

Upravljalec spletne skupnosti: Udeleženci so podrobneje preučili pomen poklica upravljalec spletne skupnosti in raziskali dobre prakse v tujini. Teorijo, ki so se je v raziskovanju naučili, so skozi prakso prenesli v naše okolje. Ključni pomen je bil, da so udeleženci spoznali, kako učinkovito zgraditi spletno skupnost za različne javnosti.

Digitalizacija: Shranjevanje dokumentacije v muzejih se vse bolj spreminja in digitalizira – tudi z namenom, da lahko zadostimo vse bolj zahtevni spletni javnosti. Iskanje dobrih praks; spoznavanje potrebe o vpeljavi posebnega poklica za namen upravljanja z digitalnim arhivom, namenjenim za dolgotrajno rabo. Uvajanje dobrih praks digitalnega upravljanja v naše okolje.

Digitalni mediji v muzejih: Vpogled v pomen različnih digitalnih orodij (tablice na dotik, mobilne aplikacije in druga sodobna orodja), ki jih lahko uporabimo za pritegnitev obiskovalcev in kulturnih delavcev. Uporaba inovativnih pristopov; iskanje rešitev, kako bi lahko te pristope uporabili v MGLC.

Komunikacijska strategija na družabnih medijih: Vzpostavljanje okvirne komunikacijske strategije glede uporabe socialnih omrežij; iskanje odgovora na to, kako uspešno vpeljati digitalne medije v marketinško in komunikacijsko strategijo ustanove.

Analiza družabnih medijev: Muzeji imajo novo vlogo v globalni komunikaciji, razširitvi informacij in kulturnega razumevanja. Kako uspešno izmeriti vpliv socialnih medijev, je vprašanje, na katerega so udeleženci iskali odgovor.

Pozicioniranje kulturnih institucij, marketing: Osnove »brandinga« v kulturnih institucijah: spoznavanje o tem, da sistematično vzpostavljanje znamke pripelje do zaupanja obiskovalcev, ki jih k nadaljnji interakciji navezuje tudi čustvena navezanost. 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Iz zbirke MGLC

Christian Boltanski: Le Club Mickey
Zbirka Francoskega inštituta

Knjiga umetnika Le Club Mickey prikazuje serijo časopisnih fotografij mladostnikov iz kluba Mickey Mouse v trenutkih njihovega najranljivejšega obdobja. S katalogizacijo obrazov in članskih številk pripadnikov kluba Boltanski razkriva svojo lastno fascinacijo nad zgodovinskim spominom in tem, kako konstruiramo preteklost.

Francoski konceptualni umetnik Christian Boltanski v svojem delu raziskuje naravo razvrščanja in popisovanja ter to, kako se povezujeta z našo potrebo po konstruiranju preteklosti. Smrt uporablja kot metaforo za sporočanje svojih dvomov, hkrati pa mu uspeva preseči z njo povezane kategorije morbidnosti in malodušja.

Knjiga je izšla pri založbi Imschoot, Uitgevers iz Genta. Prva izdaja v obsegu 400 kopij je izšla leta 1990, druga s 600 kopijami pa leta 1991. Knjiga ima 32 strani in 148 ilustracij.

  

VEČ

DELAVNICA: MOKULITO – LITOGRAFIJA NA LESU

 

petek–nedelja, 5.–7. junij 2020 (12 ur)

Grafična delavnica, vodi umetnica Tihana Karlović 

Tehnika mokulito je alternativna oblika klasične grafične tehnike litografije na les in prihaja z Japonske. 


Foto: Urška Boljkovac. Arhiv MGLC.

12-urna delavnica poteka v Grafičnem ateljeju v MGLC:
petek, 5. 6.: 17.00–20.00
sobota, 6. 6.: 10.00–18.00 
nedelja, 7. 6.: 10.00–12.00

Delavnico vodi umetnica Tihana Karlović (Reka, Hrvaška) in je namenjena udeležencem z znanjem na področju grafičnega ustvarjanja. Skupina je omejena na največ 8 oseb, prisotnost udeležencev je obvezna od začetka do konca delavnice.Kotizacija: 90 eur.
Nudimo 15-% popust za člane Kluba prijateljev bienala ter 10-% popust za študente in brezposelne osebe.
Obvezna je prijava s prijavnico in opisom izkušenj in/ali predložitev portfelja.

Prijave zbiramo do zapolnitve mest na lili.sturm@mglc-lj.si

Več

 

ANDREJ ŠKUFCA, ČRNI TRG

19. 5.–16. 8. 2020

Črni trg Andreja Škufce je kiparska instalacija, ki temelji na modularnem ponavljanju. Njeno telo predstavlja futuristično žival, sestavljeno iz naših sodobnih biotehničnih razbitin – naftovodov, oceanskih kablov iz optičnih vlaken, ugorjev, eksoskeletov in najzgodnejših oblik cevastih večceličnih mikroorganizmov.

Kuratorka je Àngels Miralda.

Razstava Črni trg je brezplačno na ogled do konca maja.

Andrej Škufca: Zero Hedge (2019).