Bienale iz kovčka: Grafični bienale gostuje po Sloveniji

Projekt predstavlja pestro zgodovino delovanja grafičnega bienala ljubiteljem umetnosti po vsej Sloveniji. Kovček razkriva številne anekdote in zakulisne zgodbe prepleta kulture in umetnosti, ki jih hrani naš bogat bienalski arhiv. Bienale iz kovčka je na poti po slovenskih knjižnicah med aprilom in oktobrom 2015.

URNIK GOSTOVANJ

1. april, sreda, 15.00−19.00, Medobčinska splošna knjižnica Žalec
8. maj−30. maj, razstava Iz grafičnih ateljejev MGLC, Knjižnica Toneta Seliškarja Trbovlje
11. maj−30. maj, razstava Iz grafičnih ateljejev MGLC, Osrednja knjižnica Kranj
20. maj, sreda, 15.00−20.00, Knjižnica Toneta Seliškarja Trbovlje
26. maj, torek, 15.00−20.00, Knjižnica Prežihov Voranc, Ljubljana
26. maj−20. junij, razstava Iz grafičnih ateljejev MGLC, Knjižnica Prežihov Voranc, Ljubljana
27. maj, sreda, 15.00−20.00, Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
3. junij, sreda, 15.00−19.00, Osrednja knjižnica Kranj
11. junij, četrtek, 14.00−19.00, Osrednja knjižnica Celje
15. junij−15. julij, razstava Iz grafičnih ateljejev MGLC, Knjižnica Šiška, Ljubljana
16. junij, torek, 15.00-19.00, Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
3. september–30. septembe, razstava Iz grafičnih ateljejev MGLC, Knjižnica Otona Župančiča, Ljubljana
24. september 2015, ob 18. uri predavanje o zgodovini bienala, Knjižnica Otona Župančiča, Ljubljana
 

 

 

 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Napovedujemo novo razstavo

Nataša Berk: 1st Unlimited Edition

2. 4.–19. 5. 2019

odprtje:
torek, 2. april, ob 19. uri
Švicarija

Razstava je del celoletnega programa Švicarije z motom skupnost, umetnost in narava, ki se v letu 2019 osredotoča na analizo stanja neodvisnega novinarstva ter na pravico javnosti do obveščenosti. Sodelujoči avtorji preizprašujejo kredibilnost podob in njihovih pomenov v času prenasičenosti z vizualnimi impulzi in analizirajo dvoumnost medijskih sporočil na svetovnem spletu.

Prostorska intervencija Nataše Berk in skupine umetnikov v Švicariji prikazuje njihovo raznovrstno vizualno produkcijo, ki se običajno pojavlja v virtualnem prostoru svetovnega spleta in na družbenih omrežjih. Tokrat pa se seli v fizični prostor. Skupaj raziskujejo fenomenologijo podobe v javnosti in njen vpliv na dojemanje stvarnosti ter na ironičen način naslavljajo normative reklamne industrije, tendencioznost množičnih medijev, voajerizem in družbene konvencije posameznikove pojavnosti. V sklopu razstave so tako predstavljena dela, ki se posvečajo razmisleku o naravi podobe v vsakdanjem življenju. Fotografije, videi, objekti in kolaži odpirajo vprašanja razumevanja vizualne kulture v obdobju, ko je javni prostor nasičen z vsebinami in podobami, ter vprašanja o manipulativnosti podobe in ambivalentnosti njenih pomenov.

Kustos: Miha Colner


Foto: Nataša Berk.

PRVO VODSTVO PO RAZSTAVI

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

torek, 26. marec, ob 17. uri
v slovenskem jeziku in ob 17.30
v angleškem jeziku

Vstopnina za razstavo, vodstvo je brezplačno
Vodi muzejski informator Gregor Dražil.

Prijazno vabljeni!

ODPRTJE RAZSTAVE

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in 
Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

DANES

odprtje
petek, 22. marec, ob 18. uri

22. 3.–19. 5. 2019

Razstava je sestavljena iz dveh delov, prvi z naslovom Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih je posvečen japonski grafiki sedemdesetih let in je nastal v organizaciji Japonske fundacije, drugi, dokumentarni, pa je naslovljen Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja in ga je pripravil Mednarodni grafični likovni center.

Potujoča razstava Fotografske podobe in materialnost z izborom najreprezentativnejših avtorjev predstavlja smernice v japonski grafiki sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ko je bilo zlato obdobje grafičnega medija na Japonskem. Kustos razstave Kyoji Takizawa je izbral atraktivne avtorje, ki so bili večkrat nagrajeni v mednarodnem prostoru in tvorijo jedro modernistične in avantgardne scene sedemdesetih let.

Dokumentarna razstava Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja pa osvetljuje enega od mnogih družbeno-umetnostnih poglavij, povezanih z zgodovino ljubljanskega grafičnega bienala. Z izborom likovnega, arhivskega, fotografskega in drugega gradiva poskuša prikazati komunikacijo med geografsko in politično oddaljenima državama v sklopu ambiciozne mednarodne likovne prireditve, kot je Grafični bienale Ljubljana. Avtorja razstave sta Nevenka Šivavec in Gregor Dražil.

Razstavo v maju spremlja istoimenski mednarodni simpozij.

Oblikovanje razstave: Ivian Kan Mujezinović in Mina Fina.


Tetsuya Noda: Dnevnik, 11. september '68 (lesorez in sitotisk).